Not resolved
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
0 comments

Had portraits done in with three Photo books for Christmas gifts, receive the pictures a week late call back in January for the picture books on back order. We were told they were going to look into it, a month later called back they said they will get back to us.

Five months later finally got a call from the manager saying they were unable to get our three photo books and we could be compensated $50 cash or $75 credit. Very unsatisfied with this company

Review about: Portrait Innovations Photo Book.

Reason of review: Problem with delivery.

Do You Have Something To Say ?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel

You May Also Like